Vacation To Perak !!


assalamualaikum..
malam ni mia malas nak menulis..
so,just tgok pix je ok?
ni sume kat perak..
:)
 Oopss ! yang ni bukan kat perak er..ni dekat BNO selangor..
 tengah fikir..start skolah nnti cikgu bg homework tak..hehe
 umi and abah !
 okay..dalam kete..bosan actually..hehe



 ni dekat Teluk Batik..hehe
 budak comot makan aiskrim..hehe

 ole2 dari Lumut..RM7 xkira brapa huruf..harga sama..untung kan?hehe
dah habis..
yang lain tak boleh tunjuk..
cukup ni je la..
kang lama loading pulak..
hehe


Kamoo Suke? Hit Like !

4 comments:

  1. homework tu kasi siap cepat2 yaa.. nanti cigu marah.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa..xde homework..bru pas exam..hehe

      Delete
  2. Tetiba terindu kawan kat Sungkai sana.. Dia pernah belanja kawan² mandi-manda dekat Hot sprong yang ada sotong gergasi tu, syiok.. ;D


    Teluk Batik, tak pernah sampai lagi hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...x gi pun hotspring..atoyaiii...best tak??

      Delete

Assalamualaikum...
Comment la..
At least 1 pon xpe..
Setiap komen yang korang berikan..
Memberi seribu makna..
:)